Sover la sisådär 15-18 timmar per dygn. Resterande 4-6 ligger jag i sängen och kollar tv på.

Man kan ju säga att jag blivit ordentligt däckad asså. Sover dygnet runt och halsen och luftrören är helt körda. Jag har redan lagt träningar och matcher denna vecka på hyllan. Finns inte en chans att jag kan träna torsdag, fredag och sen köra match på lördag. Det går bara inte... När jag inte ens överväger träning, då är jag sjuk på riktigt. När jag sover typ 15-18 timmar per dygn, då är jag jäkligt sjuk.

Trodde inte det skulle finnas en chans att jag skulle kunna somna förrens vid 7-8 imorse med tanke på att jag sov stora delar av förra natten plus hela förmiddagen och hela eftermiddagen och kvällen igår. Efter att ha vaknat vid 21.00 igår och kollat matchen började det återigen rycka i ögonlocken men höll mig vaken lite till för att snacka med Markus. Tjötade med honom i säkert två timmar men gissa om att jag slocknade gott sedan när jag lagt på och vaknade inte förrens för en liten stund sedan med VÄRLDENS halsont igen och helt nere i skiten. Idag blir det akuten. Får jag inte pencillin ska jag hota läkarna att hoppa på och slicka på dom eller på annat sätt smitta dom med detta hemska!

Men först... Ett glas apelsinjuice och sen kanske en liten vila till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback