Svininfluensan?

Nu börjar det bli jobbigt. Jag har legat i min säng sedan söndagskväll nonstop. Eller har ju förstås varit på toa någongång och försökt få i mig något från köket under någon panodiltopp men nu börjar detta kännas värdelöst. Jag orkar fan inte mer nu. Känner mig ensam och uppgiven nu fan. Behöver gå upp och ta två nya panodil men jag orkar inte resa mig... Och det tråkigaste är att jag inte kan prata med folk i tele heller för jag har nästan ingen röst... Skulle ringa jobbet igår och det tog tre-fyra upprepningar innan dom fattade att det var jag, suck!

Nä, måste göra ett krafttag och ta två nya, bädda rent, borsta tänderna och förhoppningsvis somna om nu när jag varit vaken 2 och en halv timma under fotbollen. Arshavin (L)

Är jag inte bättre imorgon får mamma köra mig till sjukan. Vekt? Nä, nu har jag varit sjuk tillräkligt länge. Ge mig penicillin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback