Bildregn

Här kommer det efterlängtade lagfestsinlägget =)
Kul att jag och Carro fårr massor av beröm för upplägget. Det känns faktiskt riktigt roligt =)


På väg till Anna... Hade en del att bära på ja.

Syns inte jättebra på denna bilden men Maja stod helt klart för de snyggaste skorna!

Mums... Kul att jag glömde mina sex kräftor i mitt egna kylskåp hemma. Tack Carro för din givmildhet, haha...

Första tävlingen. Kan ni gissa?

Finaste kusinerna.

Många som skulle kilas in.

Japp

Ätartävling. Ingen konst för handbollstjejer va?

Plans

MUMS!

Turkiskpepparblandning

Piggelinblandningen

Drinktävlingen

Måste bara ge er lite fakta. Dessa två damer blev INTE inkilade...

Inkilningsgänget med sina fina smeknamn =) Ut på stan med namnlapparna bara!



Kommentarer
Postat av: Hultas

Bra jobbat sara, grymma kort! =)

2009-09-08 @ 13:05:04
Postat av: emma

Söt du var gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback