Fredagen den 13

Betala räkningar- check
Gymma- check
Städa- check
Packa- check
Säga upp telefonabonnemang- check
Säga upp Göteborgsposten- check

Tänk vad mycket jag fått gjort idag och klcokan är bara ett. Nu väntar ett jobbpass. 14.00- 09.00 (imorgonbitti). Önskar nästan jag hade skjutit på alla punkter ovan och legat kvar i sängen hela morgonen och läst min Henning Mankellbok. Börjar jobba om 50 och oj vad plötsligt trött jag blev.

Se upp alla idag föressten. Det är fredagen den 13onde!

Imorgon möter vi Heid i en träningsmatch. Det har hittills känts väldigt bra i Önnered. Jag stortrivs och aa, det är mitt lag nu men det känns väldigt konstigt att vi ska möta Heid imorgon. För det första så har jag inte spelat några seriematcher i Önneredshallen ännu. Det har jag gjort i Heidhallen. Vi spelar i Heidhallen imorgon. På något sätt får jag för mig att det kommer kännas som en hemmamatch. Fast jag vet inte... Har nu svårt att tänka mig Heid som mina motståndare! Men det kommer väl imorgon kanske. Om jag blir uttagen till matchen vill säga. Det är ju såklart inte säkert med tanke på hur mycket jag jobbat. Men i vilket fall som helst så kommer det nog kännas imorgon att bara stiga in i Heidhallen. Det var några månader sedan sist nu...

Efter matchen väntar grill hos "motståndarCarro" och sedan lite kulturkalas på stan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback