Längtar efter någon av mina sängar


Här sovandes på en utemöbeldyna på golvet...:P

Sitter på jobbet. Sista jourpasset på mitt jobb för den här perioden (?) av mitt liv. Går av mitt vik i slutet av månaden och kommer inte att fortsätta pga handbollen. På ett sätt är det synd för jag älskar mitt arbete och mina arbetskamrater. Har aldrig varit på ett mer trivsamt och mysigt ställe. Men nu är det dags att gå vidare. Jag vill ge handbollen en ärlig chans och sedan håller jag ju på med min matteB som Ni alla vet. Har tagit ut mina sista semesterdagar samt mina insamlade komptimmar på pass där jag behöver träna handboll istället. Så 3 hela pass närmsta 2-3 veckorna lyckades jag få "ledigt". Sedan ska jag fan inte missa en handbollsträning på hela året!

Tuneringen i helgen som var kändes okej. Både jag och laget spelade oss in i tuneringen och vi gick därifrån obesegrade. 4 vinster av 4 möjliga. Det härliga var att vi mötte realistiskt motstånd vilket innebar lag ur kommande Allsvenska. Det var kul att spela och jag ska inte säga att jag är nöjd, men jag kan säga att jag är hoppfull inför kommande säsong.

Men för att knyta an till inledningen så är det ganska skönt att det är sista jourpasset. Jag sover så dåligt på jobbet och hur mycket jag än älskar mitt jobb så älskar jag inte att sova här, haha... Jag har ont i huvudet och längtar hem till min egen säng! Eller någon av mina sängar kanske jag ska säga :P Har världens bästa 140are i lägenheten med Lexington sängkläder (som jag fått av världens bästa mormor i julklapp <3). Lyxigaste och bästa sängen helt klart! Men sedan har även min underbara mamma gått och köpt världens skönaste bäddmadrass till min säng hemma hos dem som är 120. Men där bäddar jag inte med Lexington mormor! För tro mig, hemma i mitt rum hos mamma och pappa där sover jag inte ensam. Alltid är det en dreglande vovve eller en blöt katt som hoppar upp i sängen. Det blir en del tvätt hemma ja, haha... Intresseklubben antecknar hoppas jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback