Miltest puuh

Varning för tråkigt inlägg men måste skriva av mig massa tråk! Har haft enorm ångest hela dagen. Det är uppstart med träning idag och självklart ska vi befinna oss i Skatås kl 18.00. Hela dagen har jag haft ont i magen. Jag har till och med sedan jag slutade jobbet 11.00 varit kvar för att försöka lindra ångesten lite genom att inte åka hem och tänka på den mer. Jag stannar alltså frivilligt kvar på jobbet i 6 timmar extra för att lindra ångesten. Jag tror inte att folk som själva inte idrottar eller utsätter sig för detta förstår hur dåligt man kan må över det. Jag har haft magkattar på riktigt hela dagen. Mått illa så fort jag ätit och fått halsbränna. Det kommer såfort jag blir stressad. Slår aldrig fel... Har varit så stressad att jag till och med bad min arbetskamrat om en cigarett. Det händer några gånger om året och det är när jag är riktigt jäkla arg, stressad eller full. Insåg strax att jag inte röker och inte blir lugnare utav det och släckte den illa kvickt igen.

Men läste på facebook nyss att Frida trodde det va miltest. Ringde upp min kära lagkompis för att få detta bekräftat och ja, hon trodde på miltest till 99% vilket gjorde mig glad. Då tar jag mig runt bäst jag vill och kan. Då vet jag vad som gäller och jag kan fokusera på att ta mig runt så bra jag kan. Jag kan gå in i mig själv och min musik och göra mitt bästa sist i spåret. Värre är det med intervallerna där alla ser hur dålig jag är och stressen över att de måste vänta på mig och att jag förstör övningen. Milen suger men jag föredrar den alla dagar i veckan framför intervaller där det verkligen står skrivet i pannan "SÄMST" på mig!

Tänk om man kunde få spela handboll utan att behöva genomlida löpning. Tänk vad bra jag hade mått =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback