"Snälla skjut inte på mig!"

Träningen ikväll. Hmm, sämsta träningen i ÖHK-tröjan tror jag. Den där veckan då allt gör ont och man blir irriterad för minsta lilla. Tur Linda vet vad jag pratar om och kramar mig och säger att dom andra faktiskt är dumma som skjuter bollar på mig. Tack! Så mycket skönare med medlidande än "kom igen nu förfan!"
I alla år har jag fått frågan om jag är dum i huvudet som ställer mig i mål och att bollarna borde ju göra skitont. OCH JA, dom gör ont. I alla fall under "tjejsjukan" (citat Tilda). Linda jag vet inte, men hur fan kan bollarna göra så mycket ondare än under resten av månaden? Du har rätt i att man vill rädda men tänker "snälla skjut inte på mig!"

Nä nya tag imorgon!
Nu sova för imon ska jag luncha och kolla stan med Carro och Sebbe.
God natt foxs!


Kommentarer
Postat av: Jensen

Med åldern kommer man fram till saker...

Nya tag idag.

Ses snart bästa kollega!



Kram L

2010-08-24 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback