Men spela över...

My heart will go on. I will always love you. If I could turn back time. I wanna know what love is. m.m.m.f* i partyremixar. Det är inte långt ifrån att jag går upp till herrn två våningar upp nu med boxhandskarna på. Jag vet att klockan bara är tjugo i tre på eftermiddagen och lite musik, vad gör det egentligen? Det gör mig ingenting om mina andra grannar spelar till sju på morgonen eftersom det inte händer varje dag. Jag bryr mig inte om dom runt mig har så roligt i sängen att det dunkar i väggen ibland. Allt sådant är normalt i ett hyreshus men det som idioten två våningar upp håller på med är fan inte klokt. Helt seriöst. Nu är jag arg. Riktigt jävla arg! Han spelar musik för hela området. Dag som natt... Han vill gärna att hela kvarteret ska höra hans flickvän njuta. Dom verkar gå igång på det. Sluta ställ upp föntrerna på vid gavel och överdriv!!! Sluta spela över för fan! Det är så oskönt det bara kan bli. Pinsamt att att han snart blir vräkt för att han bjuder in hela grannskapet i sitt privatliv!

Okej jag låter som en bitterf**** men allvarligt! Jag är inte den enda. Jag är nog den i grannskapet som hittills har hållt för öronen längst för att inte göra en grej av det. Men att trygghetsjouren är här var och varannan kväll och att det skrivs namnlistor kan ju rädda mitt rykte lite, haha! Att mina grannar även googlar exempelvis "sexljud i trapphuset" och hittar riktiga juridiska lagar mot detta så känns det bra, haha.

För detta är inte okej någonstans! Jag får inte sova på natten för då spelar dom in porrfilm där uppe och bjuder in alla!!! Och jag får inte sova på dagarna för då har dom disco!...eller försoningssex då, efter bråket som dom hade vid fem på morgonen (med fönstrerna vidöppna såklart!).

/bitter 21åring med ögon som går i kors





Och nu går skivan på repeat ja... Såklart.

*(med MÅNGA MÅNGA flera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback