Friday I´m in love

Dåligt med bloggande senaste veckorna. Beror på att jag inte haft mycket att skriva om samt att jag nästan endast sovit, och de få vakna timmarna har absolut inte ägnats åt tv eller dator då jag haft hjärnskakning. Försökte mig på spel två dagar efter att jag faktiskt fått sova på Varbergs sjukhus. Behöver jag säga att det inte fungerade??? Däremot tror jag reaktionerna var någorlunda tillbaka i onsdags mot Örebro och jag hade kommit ur bubblan litegrann.

Jag vet att jag egentligen borde låta detta vara osagt. Serien är lång. MEN hur coolt hade det inte varit om både vi damer och våra herrar i ÖHK gick upp i elitserien samma år. Tänk er den festen! Jag ska göra allt för att dra vårt strå till stacken i vilket fall... Man måste ha uttalade mål!

Det är fredag. Jag ska jobba hela helgen. Inget jag ser fram emot men that´s life. Innan dess är det dags för ZUMBA på träningsverket ikväll. Det kommer bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback