Ledig onsdag

Det enda jag gjort idag har varit några ärenden i Kungsbacka. Och tur vart väl det att jag inte hade mer inplanerat för jag kan inte gå. Jag har spelat handboll i typ 13 år, varav 3-4 års elithandboll och jag har aldrig i hela min "karriär" haft såhär ont. Jag har helt seriöst inte kunnat sova ordentligt för att det värkt i framsida lår, baksida lår, ljumskar, rumpa och mage så. Får anstränga mig för att kunna gå framåt och toalettbesöken drar jag ut på. Dom är en riktig plåga! Benen viker sig titt som tätt under mig och jag är påväg att ramla. Jag undrar ens om jag blir starkare av det här. För detta är det sjukaste jag varit med om. Och imorgon är det dags för ett nytt pass och en ny FCK. Om jag ens tar mig till lagfesten på fredag så är jag glad.
Dessutom har jag fått hosta och jävliga luftrör av allt löpande men försöker att inte hosta för då går typ min mage sönder så ont har jag. Jesper sa något om att han tyckte jag lät som en fotbollsspelare då jag gnäller som jag gör men jag tycker jag har all rätt att klaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback