Lucia på en i övrigt pissmåndag

Blir tyvärr inget roligt att komma till hallen idag. Herrarna spelade lika i lördags och vi förlorade igår. Det är helt sjukt hur vi kan förlora mot Hellton. Men det kanske är just därför vi förlorar också. Farligt det där. I veckan väntar värsta av värsta mardrömsveckan med fys. Jag kräks nästan av att bara veta vad som ska göras. Jag tycker inte om fysträning. Jag är nog till och med lite känd för att hata det. Men just den här veckan känns det lite skönt. Jag har inte hittat tillbaka efter hjärnskakningen. Jag vet inte om det är sviter av just hjärnskakningen eller om det sitter i huvudet mentalt. Men handbollen har känts tung de senaste veckorna och det ska bli skönt med lite matchuppehåll och ett litet break från just orginella handbollsträningar. Därmed inte sagt att jag gillar FC Köpenhamn. FCK är nog den absolut värsta av alla intervallöpningar och den väntar som uppvärmning hela veckan. DEN ÅNGESTEN jag ligger inne med nu är inte okej.

Annars har jag besökt min frisör idag som fixat mig ännu blondare. För ett år sedan var jag mörk vid den här tiden. Aldrig mer!

                                 
Dags för en tupplur för att samla krafter innan träningen. På ett sätt vill jag inte att klockan ska bli 17 men på ett annat vill jag bara att den ska bli det så att vi får det överstökat och kan påbörja ångesten för tisdagens träning istället och kryssa en dag på veckan...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback