Bara en uppdatering

Iklädd träningskläder sitter jag och äter min havregrynsgröt. Gröten har blivit en vana. Godis åt jag igår. Asså sjukt att det på en och en halv vecka inte är lika gott längre. Ändå äter jag bara för att det är lördag och jag får. Konstigt det där...

Igår vann vi mot Spåret. Riktigt härlig vinst. Hela laget för varandra och ingen som vek ner sig en tum. Riktig vilje- och laginsat. Så gött!

Idag väntar nu först gymmet. Sedan kommer pappa hit så vi får skruvat upp lite speglar, tavlor och hatthyllor =)
Ikväll blir det ev. bio med Carro. I torsdags såg jag, Levve, Berra (BingoBerra, HAHA) och Hultas 2012. Vilken överdriven film asså. Helt okej och man satt ju klistrar pga specialeffekterna i 2,5 timmar men jag hoppas verkligen att Avatar ikväll är bättre. Eller om vi ser den i veckan. Aja, babbla lagom Sara. Gymmet väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback