Dags nu!


Ska börja processen från det här mörka till att bli Blondin igen nu. Snackade med salongen som tidigare slingat mitt hår och som gjorde min baluppsättning. Moments of Art i Kungsbacka, dom är riktigt duktiga och jag hoppas att de kan göra något åt detta succesivt under våren nu för att vara ljus till sommaren igen. Även jag förstår ju att det inte går att gå från mörk/röd till blondin på en natt men får nog börja nu om jag vill ha det snyggt till sommaren. Klockan nio i morgonbitti har jag en tid och jag är glad som sjutton för det eftersom MoA brukar ha månadslånga väntetider.

Såhär fint blond ska jag bli igen!


  • Igår skrev jag väldigt kloka ord om matchen men publicerar inte. Alltid känsligt att skriva handboll så sparar den texten i min egen mapp här i datorn istället.
  • Nu har jag lite ärenden att uträtta eftersom jag har hittat tillbaka motivationen igen litegrann och orkar ta tag i saker...
  • Ikväll träning, analys av Sävehofmatchen, analys av kommande match mot Spåret på lördag och sen bio med några vänner från mitt lag =) Vi ska se 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback