Den där veckan

Denna omgången har sugit energin ur mig. Gråter för precis allt. Igår grät jag för att både min mobil och min hemtel ringde typ samtidigt och jag inte visste vilken jag skulle svara i. Jag har ätit choklad som en dåre och det syns i mitt ansikte. Första dagen hade jag konstigt nog ont i magen och jag är konstant trött. Vad händer? Det senaste har veckan nästan gått obemärkt förbi och så kommer detta bakslag typ. Ni killar som läser min blogg, jag uppmanar er att ha förståelse för era flickvänner asså, för vi tjejer har det verkligen inte lätt stundtals.

Så istället för att ta tag i massa måsten så skiter jag i allt och låter motivationen att ta tag i saker på min lista komma tillbaka efter helgen. Ibland får man lägga sig ner och tycka synd om sig själv intalar jag mig. Det är faktiskt rätt synd om mig, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback