"Det är i motvind som en drake lyfter"

Vi vann idag med 24-18 mot Västerås. Nu ligger vi sexa i serien. Det är gött som fan!
Tio min efter matchen befann jag mig på gymmet. Behövde få ur mig energin jag skaffat inför matchen. Körde på rätt bra med dips, frivändningar men framförallt mycket, mycket rehab.

Jag tror att jag börjar känna mig själv rätt bra. Jag har lärt mig mycket om mig själv under hösten och vintern. Man brukar säga att "det är i motvind som en drake lyfter" och det stämmer väldigt bra. Tror på mig själv som jag inte gjort sen jag var 12år och på allvar trodde att jag skulle bli första kvinnliga spelaren i herrlandslaget. Ibland får jag nog lite panik men någonstans inne i mig vet jag att jag kommer lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback