Don´t ask

"Svaret säger jag vet inte"...

Blir borta ett tag. Har slutat spela handboll ikväll. Kan man likna det vid en skilsmässa? Vi har ju trots allt 12 år tillsammans, jag och handbollen... Man ska inte skriva när man är upprörd därför nöjer jag mig med dettta...

Fråga mig ingenting för jag vet ingenting!

Bk Heid damer Ni är fina! Ni är helt underbara!
Det finns många som jag vill tacka för denna tid och "Ingen nämnd, ingen glömd" kanske vore lägligt nu, men det finns en som jag måste nämna. Caroline Levander du är en av de snällaste människor jag någonsin träffat. Du betyder så mycket och jag vill att du och alla andra ska veta det! Tack för att du lyssnat, ställt upp och hela tiden stöttat! Du har blivit en av mina allra närmsta vänner och det är jag så glad för!



All lycka till Bk Heid i slutet av säsongen nu och i kommande slutspel! Kör hårt!


Kommentarer
Postat av: Madde

Sara.. Har du verkligen bestämt dig? Så tråkigt om de ska sluta såhär..

2010-01-27 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback