85%

Har tvingat i mig en äcklig ruta med 85% choklad. Jag har ju som sagt slutat med vitt socker och det har gått rätt bra med Carros stöd i fem dagar nu. Nu efter träningen i eftermiddags var det dock jobbigt. Bestämde mig för att äta en bit mööörk choklad då jag har hört att det ska vara bra för sötsuget. Och nej, jag räknar inte en ruta 85% choklad som kontraksbrott, hahah. Jag och Carro kör på kontrakt nämligen men hon jobbar fortfarande på utformningen. Ska lägga upp det här så fort jag skrivit på.

Annars har jag tränat två pass nu och blev uttagen till matchen i morgon. Känns skönt. Igår kändes foten faktiskt inte bra om jag ska vara ärlig. Men idag kändes det mycket bättre och när CK frågade hur det kändes svarade jag ju såklart bra utan att tveka. Kommentaren jag får då är "Men du hade väl svarat bra även om foten så var av". Bruten fot är nog svårt att spela med men en poäng har han i sitt uttalande.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback