Hemma

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i Kungsbacka med Ann, Camilla och Freja. Förövrigt så har Ann den finaste lägenhet jag någonsin sett. Hennes uteplats går ner i Kungsbackaån. Jag skämtar inte när jag säger att altanen ligger över vattnet typ. I sommar är inte RumpanBar längre ett alternativ. Vi sitter bättre på Anns altan. Sedan ligger lägenheten i ett rött stugliknande hus mitt i stan. Hon har egen dörr och lägenheten är tvåplan. Fönstren har spröjts och hon har snedtak och en walk-in på övervåningen. Min drömlägenhet!!!

Sedan är det alltid lika mysigt att träffa bästa vännen, hennes mamma och hennes dotter. Min egna tregeneration!  Och charmtrollet har lärt sig gå, springa och snacka. Okej hon ramlar på rumpan ibland och jag är övernervös när hon rusar från ytterdörren mot soffan. Sen säger hon "JaA" "Tack, tack" "Hej" och lite fler ord. Mitt hjärta smälter och hon är min ögonsten alla tider!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback