Jag ser det snöar


Hemma från 30 timmar jobb. Det snöar och är otroligt vacker ute. Tankarna i mitt huvud börjar rensas och klarna. Fått en insikt om hur fort livet susar förbi. Vaknade fem imorse och var ute en snabb promenad i snön på jobbet. Morgontimmarna är underskattade. Helt mörkt, tyst, snöigt och uppfriskande kallt. Det måste ha varit en av de finaste stunder. Men imorgon ska jag sova länge. Har sömn att ta igen och på kvällen är det hemmamatch mot Skövde HF. Tänkte först dra en massa historik och statistik inför matchen men struntar i det och väljer att släcka ner datorn, skriva in min "måbra-bok" och sova nu. Jag hoppas bara att mina egna tankar låter mig ta en rast från dem så jag kan sova en ordentlig natt utan att vakna och somna eller drömma en massa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback