Jag tror jag dör av skratt

Tog mig en närmare titt på lite gamla bilder. Dessa två bilder under är tagna för kanske fem år sedan när jag spelade i Aranäs. Igår när jag och Liza snackade så sa hon att jag gör mig så stor på 6-metersskott och jag svarade då med att jag faktiskt är rätt stor. Hon började garva och sa "så stor är du faktiskt inte!".
Jag har alltid upplevt mig själv som stor men när jag ser bilderna från 9:an eller om det är ettan på gymnasiet så förstår jag att jag sprang cooper bland de bästa i hallandslaget, jag vägde ju typ 67kg eller något. Klart tio kg gör mycket på 3km. Jag säger inte att jag är något muskelberg direkt nu men det är skillnad som fan asså.

Ser Ni den blonda lilla tjejen i ljusblå Rödspättecuptröja och långa svarta byxor? That´s me ffs! HAHA

 

Och jämför med nutid. Axlar, lår OMG! På gott eller ont, jag vet inte. På gott hoppas jag för jag är ju såklart en bättre målvakt än för fem år sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback