Nattuppdatering

Till och med jag skäms när jag erkänner att jag vaknade av mobillarmet klockan 13.00 i eftermiddags. Jag är nog inte så vuxen trots allt... Det allra värsta är att jag är trött nu på jobbet. Fick lämna tv-soffan för att inte somna. Jag måste vara en väldigt, väldigt trött människa. Vill dock påpeka att jag också är en väldigt snygg människa inatt. Eftersom jag kom direkt från hallen så ser jag faktiskt aningen civiliserad ut fasten klockan är halv fem strax. Hoppas inte morgonpersonalen tror jag smitit ut i nattvimmlet när de ser sminket, jeansen och klackarna!

Dagen/kvällen spenderades i Aranäshallen. Träffade mycket fina människor som vanligt. Martina dök upp och det är alltid lika trevligt att träffa henne. Vi blev inbjudna på "banketten" som herrarna och damerna hade efter matcherna men jag tackade artigt nej eftersom jag skulle jobba. Dessutom visste vi inte om vi skulle våga smyga oss in för att mingla lite.

Egentligen har jag inte mycket att skriva om men vad gör man inte mitt i nätterna när man har tråkigt och är påväg att somna. Längtar efter morgonpersonalen nu! Bara 2,5 timmar kvar!
Det är ju ingenting...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback