Nu mina vänner...

...ska jag bekänna att jag idag handlat på loppis aka secondhand. Det är inget som hör till vanligheterna eftersom jag har lite bacillskräck (Nu fick ni den svagheten hos mig med. Lyckades ju med avslöjande häromdagen att jag nästan spydde innan Sävehofmatchen i Partillebohallen av ren nervositet också. Här haglar erkännanden!). I alla fall så gick jag runt och kollade lite här å lite där. Vet liksom inte riktigt vart man ska leta i en sådan butik. Vissa kan ju konsten att fynda riktigt coola saker men jag verkar inte ha den medfödda känslan. Fast den gjorde nog ett besök hos mig lite plötsligt när jag hittade två glasskulpturer. JAPP, nu är jag inte längre bara vuxen. Nä, nu är jag till och med pensionär. Låt oss kalla mig förtidspensionär. Prynadsaker gjorda av färgat glas hör hemma i 70+ hemmen. Såg mycket av detta när jag arbetade i hemtjänsten nämligen. Mina inköp idag på 50kr kör mig direkt in i den kategorin. Men det är det värt för de gör sig bra hemma hos mig och är riktigt vackra.
Fast funderar på att ställa dom på något annat ställe. Det är lätt att viffta ner dom med innebandyklubban eller fotbollen där de står nu. Trodde jag på allvar jag blivit vuxen???



Sötaste blåbäret och jordgubben jag sett :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback