Sjuk?

Sitter på jobbet och tittar på klockan. Jag har exakt 8 och en halv timma kvar innan jag får gå hem till min säng som är bäddad med lyx. Har ätit en torr smörgås, tvättat golven medan jag lyssnade till vargfrågan på Debatt samt duschat. Och nu då? Har, tro det eller ej, med mig mina pärlor. Kanske kan vara lite kreativ inatt, men tvivlar faktiskt på det. Min högra hjärnhalva är inte lika utvecklad som jag kanske hade önskat, men jag klagar inte då det passar mig alldeles utmärkt att vara analytisk, verbal och logisk ut i fingerspetsarna.

Är lite småsjuk, tror jag. Förmodligen är det årstiden som börjar tära på oss människor i detta kalla land. D-vitaminbristen är ett faktum hos många av oss och huvudvärken har gjort sig påmind hos mig sedan den något skrämda domaren blåste igång vår match mot Skövde HF. Liza var som vanligt grym i mål vilket kändes som en lättnad med dunkade huvud och feberkänsla. Jag hoppas bara det är en släng och inget långvarigt eftersom det inte finns på kartan att missa mer handboll, jobb eller nöjen.   

Konståknings-EM, pärlor, matematik eller SVTplay är alternativen för resterande del av natten.
Och för att avsluta lite chict så säger jag därmed XOXO alleman! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas inte du blir sjuk nu Sara! Hoppas dina 8 timmar går snabbt så du snart kan krypa ner i din lyxiga säng =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback