Tillbaxs

Har Sara hittat tillbaka när hon storstädar och lyssnar på Bruce Springsteen på högsta? När hon till och med dammsuger bakom sofforna och inte fuskar med att tvätta golven. När hon planerar att äta nyttig mat och dessutom åker och handlar? Jag tror att hon är tillbaka litegrann då. Tillbaka med lite ny motivation! Kan bero på besöket hos Mia som okejade min fot =) Så från och med idag kör jag fullt igen. Känns som att jag varit borta en evighet trots att det egentligen endast handlar om 3-4 gemensamma träningar.

Back on track!

Kommentarer
Postat av: Broshhh

Syrran vad nu? :o Springsteen???!!! Jag blir ju gråtfärdig av lycka! :D ett och annat kan lillebroshhh lära ut :) <3

2010-01-04 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback