Totalt ointressant men delger ändå er mina tankar just nu

Snackade med Matt nyss (och jag får det att låta helt normalt också. Ungefär som att vi snackar varje dag liksom). Han berättade att de har 40grader i Australien nu OCH han jobbar i värmen! Och ändå tyckte han det verkade lite sugit med minusgrader och snö. Konstig kille asså. Jag sa typ " It´s fucking beautiful, I telling ya" Men sen skrev jag nått i stil med att jag skulle dö för en solbränna nu med så man kan ju undra vart jag står i frågan.

Kollade igenom gamla bilder (as usual) på facebook och allvarligt talat, JAG MÅSTE BÖRJA LÖPTRÄNA MYCKET IGEN, SPARA TILL LÅNGT BLONDT HÅR OCH SOLA! Vad snygg jag va liksom! Får ta tag i det nu asså... Carro, jag tror du förstår min problematik. Hjälp mig nu med stöttning! haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback