Uppraggad på ICA

Sitter som vanligt på jobbet. Första natten av fyra denna vecka. Men som sagt, jag gillar det och laddar man upp med att sova 13 timmar innan man går på så är det nog inte så farligt på sömnbiten just. Konstigt bara att man blir väldigt trött när det kommer till att tvätta golven?...

Det finns så himla mycket jag skulle vilja skriva här men som man bara inte skriver i en blogg. Borde nog skaffa en dagbok för just nu är det mycket tankar. Kan i alla fall berätta en sak som inte är så personlig direkt. Osminkad, i myskläder, tredagarsOtvättat hår och med telefonen vid örat blir jag typ uppraggad utanför ICA Kvantum i Frölunda. Jag pratar irriterat med min mamma i telefonen (vill dock påpeka att det inte var henne jag var arg på) och så smyger det upp en kille i min egen ålder, kanske något äldre jämter mig och börjar prata med mig fasten han ser och hör att jag redan snackar i telefon. Han bryr sig inte om det och tillsut får jag be mamma ringa upp lite senare. Han frågar om jag spelar handboll och jag svarar ja. Då frågar han om jag lirar i Heid.

-"JA, men det är väl inte så svårt att lista ut när det står Heid på mina byxor?" svarar jag och skrattar.
-"Nej, men jag såg inte det!" säger han då.
-"Nä, men sen finns ju typ bara Heid här och eftersom jag handlar här i Frölunda så kan det ju inte ha varit så svårt att gissa!" kontrar jag med. Svaret jag får då är rätt sött:
-"Önnered finns ju också men dom är ju kassa! Och sen såg jag det på dig. Du är lång och söt. Det är typiskt handbollstjejer!" Ha det gött! Hejdå!"

Oj, lite gulligt ändå. Länge sedan man blev uppraggad på en måndag nykter liksom, haha. Frågan är om man någonsin blivit det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback