dålig på att vara ensam


Nya skönheter. Synd bara att jag inte vågar mig på ett löppass ännu. Jag är MYCKET bättre men min hals vägrar ge sig helt. Jag blir galen på detta! Men jag ska i alla fall känna på handbollen idag.

Idag är jag ensam hemma i stan. Jag HATAR det. Inte stan asså, utan att vara ensam och att inte ha något att göra. Att ha en förmiddag att fördriva i lägenheten fram till träningen på kvällen är det värsta jag vet! Alla jobbar, flyttar eller är på P&L och jag känner mig ensammast i världen plötsligt. Tänke jag skulle åka ut någonstans och sola men eftersom min hals fortfarande sviker mig något så vågar jag inte. Mamma sa att "Ska du ändå träna kan du väl lika gärna sola också. Du borde ju inte göra något av det!!!" Sant! Men jag resonerar som så att jag halverar riskerna om jag endast gör det ena.

Jag måste vara världens mest oroliga och rastlösa. Just nu funderar jag på stan med min nya kamera. Jag funderar på rean på torget. Jag funderar till och med på matteboken! Men matteboken är ensam om något! Kanske sätta på en städlista på Spoti och städa min redan fina lägenhet? Gaaadh vad jag är dålig på att vara ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback