Ikväll hoppas jag mina grannar stänger fönsterna om de ska ligga

Inatt var jag arg. Mycket arg. Höll precis på att somna och jag tror klockan var cirka tolv. Då sätter mina grannar igång! Det är inte så man hör sängen knaka genom väggarna liksom, utan hon stönar så hon väcker hela grannskapet. De har såklart fönstrena öppna  och först trodde jag fan någon blev ihjälslagen utanför. Ni vet den där känslan man får om man ser något väldigt pinsamt på film eller tv, när man liksom själv tycker det är genant fasten man inte själv upplever det, så kände jag först. Men sedan blev jag arg när de bara fortsatte och hon skrek typ. Det var inte bara jag som blev arg utan fler på gården gick ut och skrek upp till dom att stänga fönstrena. "Era jävla idioter, stäng fönstrena! Vi har barn som sover!!!" eller "Vi vill inte höra henna komma!" kom spridda utbrott. Dom tystnade men jag kunde inte somna om och har sovit cirka 4 timmar i natt som var och har jobbat 7-21 två dagar i rad. INTE OKEJ!

Sen asså, måste bara ta upp men att låta så? Jag kanske är tråkig, kanske är anledningen till att jag är singel men det lät fan som att han höll på att döda henne! Ett tag började jag fundera på om de spelade in en porrfilm seriöst.

Stäng fönstrena inatt tack!


Samantha flyttat till Pile?




Kommentarer
Postat av: emma

HAHAHAHAHA!!!! Roligaste ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback