Partillecup 2010


Den här bilden är skum. Jag och en av min allra bästa vänner på samma bild. Inget konstigt med det. Det konstiga är att vi har olika tröjor. Att spela mot sin bästa vän kan vara bland det värsta jag gjort... Vi ska ju ha samma märke på tröjan?

Som säkert alla vet vid det här laget spelar jag för Önnered nu. Börjar bli en klubbh*ra av rang men det jag ville komma till var att jag är tacksam för applåder och komplimanger jag får från Aranäsfolk. Trots att vi spelar mot dom och att jag tar deras skott så applåderar de mig. Då blev jag lite känslosam faktiskt. Fint ögonblick. Tack Aranäsfolket! Ni kommer finnas i mitt hjärta för alltid, det vet Ni!






Sista bilden är bara så klockren!!!


Annars så spelar vi kvartsfinal mot Partille kl 14.00 på Heden 14 imorgon. Kom och hejja fram oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback