Roskilde 2011

Trevlig ny bekantskap med dykinstruktör på 80bussen hem sent igårkväll. Emma snackar om ödet. Själv tycker jag nog mest det hela är lite komiskt... =) Så nu kan Ni ju undra ;-) Men bli inte förvånade om jag snart tagit dykarcet. Ett sådant kan ju alltid vara bra att ha ;-)

Annars har jag fått Emma att lova Roskilde nästa år när hon är blond igen. Jäklar vad vi blondiner ska tagga Danmark och jag ska även försöka få med Carro på detta lilla äventyr. Tror vi tre kan bli en bra kombo.
Vi tar alltså igen sommarens missade festivaler med festivalernas festival nästa år. Roskilde har alltid de tyngsta banden och en vecka där kan ju bara inte bli misslyckad. Tänkte man kanske skulle köra en roadtrip i samband med festivalen med och kanske vara borta i två veckor.
Kul att jag lever i nuet och njuter av sommaren vi har här och nu 2010, haha. Nä känner att Roskilde 2011 is the shit! Sååå Emma, nu har du lovat och nu jäklar kommer ingenting emellan next year.

Annars blir det Åsa i två dagar nu. Hem på semester =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback