Rubbad

Ska bara sova lite och förhoppningsvis går natten fort och smärtfritt och plötsligt är det morgondag och jag får hem min bebis!!!

Detta arbetspass är bara 93 600 sekunder eller 1560 minuter om man tycker det känns bättre. Kanske föredrar man 104 stycken kvartar eller varför inte 52 halvtimmar? Summan av kardemumman är att jag just nu avverkar ett 26 timmars pass och längtar hem till min säng!

Ni tycker nog jag är sjuk i huvudet som räknar på sådant men då ska jag berätta det värsta! Framför mig har jag en lapp som jag kryssat på hela dagen. Lappen består av mina 104 kvartar och jag stryker en för varje kvart som går på mitt arbetspass. Såhär ser det ungefär ut:

22.00
22.15
22.30
22.45
23.00
23.15
23.30
23.45

Litet urdrag ur min nedräkning som började 07.00 imorse och slutar 09.00 imorgon. Jag är ju sjuk i huvudet. Förmodligen för att jag längtar efter min hund något galet och är som ett litet barn den 23 dec. Sen beror det kanske också på att jag gör en 51 timmars vecka... Kanske spelar in lite också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback