Sur

Varför tänkte jag inte på att jag ville till Peace and love i Borlänge tidigare? Eller jag har nog gjort det iofs, för varit ledig hela veckan. Så formodligen hade jag det i baktanke när jag la schemat men sen började jag spela handboll igen och tänkte inte mer på det. Det borde jag gjort. Det var dumt av mig. Vill inte vara någon annanstans just nu. ALLA är där och det ska tydligen vara sjukt!!! Jag är dum i huvudet...
Som min tränare sa "Nä men hon är på nått love and peace i Stockholm!"

Men 14onde blir det i alla fall älsklingsWinnerbäck i Grebbestad <3
Den som väntar på något gott =) Dessutom är ju vi Göteborgare de ända som får ta del av Håkan i sommar =)Way out west!!! Fast träningstunering hela den helgen fan, haha...




Emma, nästa år är festival prio ett på sommarplanerna!


Kommentarer
Postat av: Saga

Svarade på din kommentar på min blogg, men kom på att du kanske inte skulle leta efter svar där :P aa, nu vet du i alla fall :P puss!

2010-07-02 @ 22:32:46
Postat av: Emma

Lätt att det är! Det kommer bli grymt! Men då åker jag helst till roskilde :D

2010-07-04 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback