En klump i magen

Det regnar idag och jag har en klump i magen. Jag tror det beror på min bil som har körförbud och som kanske kostar mig 100kr om dagen bara för att stå där fram till besiktningen. Jag tror det även beror på att jag känner mig lite ensam. Efter en hektisk vecka i Turkiet hann jag bara hem innan jag åkte iväg igen och kom hem lagom till Green Day med dom bästa. Nu sitter jag här med mängder av samtal ringda för att försöka pussla ihop mitt liv. Att jag ska få ihop allt med handboll igen gör det ju heller inte enklare men skitsamma, det ska bli jättekul att spela igen. Kanske är det Skatås ikväll som gör att det gnager lite i magen också. Denna eviga löpångest!!!

Många små saker blir till en stor klump i magen på mig. Kul att när jag för en gångs skull bloggar så handlar det om tråkiga saker, men behövde bara skriva av mig lite.

Vill bara ha semester lite till... Vill inte tillbaka till vardagen redan igen. Vill bara slappa. Go whit the flow och glida med. Kändes inte som Turkiet gav mig någon energi med tanke på allt som hände och jag känner mig mer stressad och utmattad nu än innan.



Bara slappa dagar med vänner, sol och alkohol är vad jag behöver!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötnos!

2010-06-10 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback