Hemma från Turklanet

Man skulle kuna säga att vi "backpackat" en vecka i Turkiet. Vi köpte en ospecad resa av Ving då vi fått höra att i extrema fall kan man behöva byta hotell och det är väldigt troligt att vi hamnar på ett 5stjärningt då Turkiet håller en bra standard. Bullshit på det. Vi började på ett 2 och 1/2stjärningt och efter tre nätter fick vi flytta till ett 2stjärningt precis vid motorvägen med hål i lakan och kuddar osv. Sista natten fick vi flytta igen men denna gång till Resorten. Där fick vi visserligen 4stjärnor men ofta värt allt bök med flytt för att bo där 21 timmar. Annars innehöll resan sjösjuka så jag trodde jag mitt under båtutflyckten och mitt ute i medelhavet skulle hoppa av och hoppas att en haj skulle äta upp mig. Men nej då somnade jag istället i solen mitt ute på havet i några timmar såklart. Solsting? Jadu. Sedan har vi besökt sjukhus flertal gånger för kattbett och aaa man skulle väl kunna säga att det vi gjort är att flytta och besöka sjukhus (med en anings överdrift).





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback