Jag spyr

Kom hem från träningen helt slut. Orkade knappt bära kassarna jag inhandlat på ICA, med grönsaker till min bantning. Vår linje körde slut på mig i gymmet. Tur för henne att hon lovat att hjälpa mig med matten annars hade jag varit sur! HAHA Nä, skämt åt sido. Det är konstigt vad lite träning och trevligt sällskap gör för humöret.

Kom hem till Brasilienmatchen på ett ganska gott humör som sagt. Sätter på Tv:n. Går ut i köket för att ta fram mina tomater och annan skit. Då hör jag tutorna. Ljudet är till en början ok men det går två minuter så börjar irritationskänslan komma. Det går två minuter till och det börjar bli en molande värk i öroenen. Efter det går värken in i huvudet och var jag inte galen innan VM så lär jag åka in på psyket innan VM-finalen hunnit spelas i Juli.

Stänger av öronen för en stund och loggar in på min favoritblogg och tänker att Blondinbella kan alltid pigga upp. Nä, då självklart har hon lagt ut romanlånga kärleksförklaringen till sin Nils. Lite IN YOUR FACE känsla på det.

Nu stänger jag ner datorn och kopplar in mitt playstation och kör Scrubs tills jag somnar.
Det gänget kan man lita på i vått och torrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback