Jävla midsommar

2006 eller 2007 var första gången jag" festfestade" på midsommar tror jag. Jadu, så ung e jag faktiskt att jag det året inte ens fyllt 18. 2008 var jag riktigt risig efter Bulgarienresan med klassen och låg hemma i feber. 2009, förra midsommar var jag bitter för mitt enda alternativ var trådgår´n eller någon tråkig fest långt ut på landet. I år har jag haft desto fler alterntiv att välja på men går och blir sjuk. Jag är inte förvånad. Jag verkar dömd att inte få fira midsommar ute i skärgården med sill och nubbe och en rejäl fylla.

Det blir lite socialt med Carro och gänget imorgon. Mer än så orkar jag tyvärr inte. Halsflussen har knäckt mig lite faktiskt. Men jag lovar att ha trevligt imorgon ändå. Jag får användning av min riktigt snygga klänning som under hela våren hängt i min garderob och väntat på midsommar. Samlar alla mina krafter just nu för att ha en trevlig och nykter kväll imorgon. Det bli mysigt och lagom =) Sen har jag bannemej bestämt mig för att binda en krans så imorgon ska det letas blommor.

Kommentar från Carro när jag bittert skrev om min förra midsommar ett år tillbaka i bloggen:
Postat av: Carro "leffe"

ursäkta sara meeeen!! Kungshamn är så jävla värt på midsommar och du e sjukt bitter. kan säga att du missar nått jävligt roligt!!!!
midsommar i kungshamn 4-ever!!! haha

HAHA så jäkla kul! Jag är bitter i år också pga skithalsflussen men ändå rätt nöjd att jag får umgås med trevligt folk och äta jordgubbar och glass =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback