Känslan

Jag längtar efter känslan jag har när jag kommer hem ikväll efter löpningen. Den är så go. Men först ska ju löpningen göras såklart. Inte lika go. Och så har jag så sjukt ont i överkroppen idag efter gymmet igår. Bara ifall Ni undrar eller så. Min kropp har ju verkligen fått en chock av all plötslig träning och benen vill inte riktigt lika mycket som jag vill. Jag och benen är inte riktigt överens där så att säga.

Förövrigt blir livet mycket enklare och roligare när man träffar sina vänner. Och när man är snygg i håret då såklart. Dagen har hittills bestått av nära tre timmar hos frissan och nu är jag riktigt blond igen =) Sedan har jag ätit lunch med Sandra och Emilia. Så myspys!!!

Lite mer blondin och vänner tog död på mycket av min bitterhet och till helgen ska jag träffa Carro! Åå nu börjar det likna nått...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback