Min morot: en CocaCola!

Löpning i Skatås igår. Passet hamnar nog på samma lista som 2timmarsgruspasset förra försäsongen och bergsintervallerna i Järnbrott för två försäsonger sedan. Att jag ens tog mig i mål berodde på att jag endast såg en kall CocaCola framför mig när jag sprang (kröp?) fram i spåret.
Är det jag eller är det träningen som är sjuk?


Annars städar och tvättar jag inf kommande vecka. Jag laddar helt enkelt upp inför kommande mördardagar.
Onsdag: Jobb 7.00-24.00
Torsdag: Jobb 7.00-13.00 + träning
Fredag: Jobb 7.00-21.00
Lördag: Jobb 7.00-20.00
Söndag: Träningsmatch
Måndag: Jobb 7.00-11.00 + träning
Tisdag: Jobb 7.00-11.00 + träning

Lite back to the reality varning på riktigt nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback