Sara <3 Alvedon

Gud vad jag älskar febernedsättande och smärtstillande. Mina piller gör sitt jobb och jag har faktiskt orkat mig in i duschen, bytt kläder och borstat tänderna. Jag funderar till och med på att åka bort och köpa glass och skvallertidningar.

Annars är datorn ens bästa vän när man är hemma ett par dygn i rad. Och som alltid hittar man massa gammal skit på den som är lika roligt varje gång. Bilderna är från hösten 2008 och det var precis innan vi alla gled isär och började leva helt olika liv.

Jag bytte lag och började spela i Bk Heid vilket betydde helhjärtlig satsning och träning konstant.
Malin flyttade till Umeå för att plugga nått svårt och avancerat bio...någonting.
Sandra blev Sambo och även socionomstudent i Göteborg.
Camilla och Billy blev också sambos och fick barn. Världens bästa Freja. 
Emilia flyttade till Spanien i 1,5 år och snart flyttar hon permanent tillbaka.
Evelina var kvar i Kungsbacka och Aranäs och jobbade.

Dessa fem tjejer umgicks jag alltid med och vi festade rätt mycket, haha. Handboll i Aranäs och fest. Ibland längtar jag tillbaka sååå mycket.


Malin

Jag

Jag och Sandra. Fråga inte...

Nicklas och Simon

Malin, Evelina och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback