Serier till förbannelse

När jag hade börjat känna mig något bättre efter en nykter midsommar och en halvdag med vänner ätandes glass och lite häng på altanen fick jag imorse tillbaka min feber och halsen har ännu ej gett upp. Till läkaren en TREDJE gång där jag fick träffa en riktigt bra dam som verkligen lyssnade på mig och tog sig tid. Hon gav mig ett nytt pencillin eftersom mitt Kåvepenin tydligen inte hjälpt och hon sjukskrev mig en vecka. Min försäsong1 iår blev två veckor lång. Helt förtvivlad över detta kan jag inte annat än att skratta. Fast jag kom ju visserligen in i försäsongen med fyra veckor kvar med så riktigt så illa som det låter är det ju inte. Men mitt uppehåll i år lär ju bestå av löpning, löpning och åter löpning för att komma i någorlunda form igen nu...

Så nu har jag köpt Desperate Housewiwes säsong2, Scrubs säsong 3 och 4 samt How I meet your mother säsong 1 och 2. Så nu har jag serier så det räcker hela denna sjuka samt förhoppningsvis även hösten =) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback