Som sagt, jag är svart eller vit

Trots att jag blir varvad på löpningen får jag lite fina och stärkande kommentarer. Jag blir mer och mer taggad på min handboll igen. För varje träning som går kommer suget mer och mer. Jag trodde aldrig jag skulle hitta den glädjen igen men ååå vad kul det är att vara igång och jag stortrivs!

Annars går det i lite mer positiv anda nu. Jag börjar känna att träningen ger resultat och jag börjar bli liiite fastare igen hur korkat det än låter att skriva så. Jag är ganska brun vilket resulterar i fin hy och jag e riktigt blond och fin i håret. Känner mig fräsch och tillfreds. Jag träffade mina fina Sandra och Emilia igår. Idag väntar Tintin på Linné med Nathalie och Sheila och lördag är tillägnad Carro! Nästa vecka är det midsommar vilket också kommer bli fint och snart är det dags för mitt livs sista Partillecup. Vi har Sävehof i gruppen vilket är bra eftersom vi då inte kan möta dom förrens i finalen sedan.

Livet är för tillfället bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback