Feeeeber



Jag är sjuk. Vet inte hur mycket feber jag haft men det har varit litegrann. Som vanligt när jag är sjuk så sover jag mestadels av tiden. Har nu varit vaken i två timmar och känner att det snart är dags för två nya alvedon och en nap. Önskar jag kunde vara sådär glamsick som exempelvis Blondinbella. Jag vill också ligga i min rosa mysdress med en chokladkaka och en skvallertidning och njuta av att ta det lite lugnt. Istället ligger jag här i min säng som jag borde byta sängkläder i efter att ha svettats sönder två nätter. Jag borde gå in i duschen då mitt hår är ÄCKLIGT och min hy kass. Mina ben är håriga och den fem år gamla "matchens-lirar t-shirten känns sådär gulligt. Men vet Ni, jag orkar inte... Ska lägga ner huvudet på kudden igen nu och somna till fotbollen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback