Dagens

  • Pappa hämtade nyss min tv. Den är trasig :( Min kära tv...
  • Carro kommer hit på fredagsmys :) Käk, Let´s Dance, film, tjöt!
  • Jag ska skaffa mig en så bra utbildning att jag endast behöver jobba halvtid. Har nämligen insett att heltid inte är min grej.
  • Det nya(?) stället Karisma suger! "Avenyprofilerna" "Stureplansprofilerna" ? Vad hände egentligen? Min fråga är hur man orkar lägga ner all sin energi på att försöka vara så fräck som möjligt?
  • Någon vecka inom snar framtid ska jag testa att inte öppna min plånbok. Drar det där nedrans Visakortet flera gånger om dagen. Det är dyrt att leva! Ska testa om det är möjligt i detta samhälle att i en vecka inte dra kortet en enda gång. Och nej, jag ska inte ta ut kontanter innan.
  • Ögonlocken känns tunga efter gårdagen afterwork... Ännu tyngre känns det att jobba hela helgen.
  • Någon som vill med till London fre-sön sista helgen i mars?
  • Kan bli bra mina nuvarande planer och funderingar.
  • Hungrig!
  • Godis ikväll Carro? (mm viskar det någon i ditt öra. Det är bra för dig!")
  • Lagt över alla gamla bilder från min förra dator till denna. Massa roligt!!! =)
  • Nu dags för en powernap innan tvätten är klar.


Två år sedan i skolan. Vi planerade inför studenten med flak och champangefrukost =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback