Friday i´m in love <3...

...or not. Möjligtvis är jag lite småförälskad i att våren är påväg men det är nog också allt. Går runt och är lite småirriterad på min omgivning och inte minst på samhället. Vi lever i en korrupt och orättvis värld. Inte ens en av tre pizzor lyckades Vivaldi pizzeria här i Askim med att göra rätt. Två stycken med felaktiga ingredienser och en helt fel pizza och ändå får man betala fullpris. Irriterad och hungrig som jag är glömmer jag ens av vägra betala fullpris. Mina pizzor är dock en piss i havet av det som stör mig. Funderar på att engagera mig politiskt. Det måste ju hända något i vårt samhålle snart innan jag flippar.

Längtar efter en vit Golden... Mamma säger nej. Jag säger ja.

Tankarna om framtiden gör mig galen men nu har jag i alla fall varit inne på samma spår i ett dygn eller två. Det är alltid något.

Hinner inte hämta ut mitt paket med kläder från Bubbleroom idag heller. Jag lovar att med mitt flyt kommer jag att få skicka tillbaka allt. Dessutom känns det som man alltid handlar kläder men aldrig har något att ha på sig. Alla tjejer verkar ha samma problem och det är så sjukt... Fattar inte asså.

Imorgon ska jag dra med mamma ut på Converse-jakt. Tänkte utöka min nuvarande samling (ett par röda) med ett par vita!

Nu drar jag till mitt Svensson-jobb och spenderar fredagskvällen där. Vad ska man annars göra? (Det sorgliga är att jag inte ens är ironisk)

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman då :( Ring om du behöver prata av dig om allt! Jag känner samma så många gånger... Älskar dig! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback