Ledig tisdag

Jag är blond igen! Och har mycket kortare hår igen... Suck... Men det va tvunget för att håret skulle hållas friskt. Men det är i alla fall ljust igen =) Och det känns jättekonstigt. Alla säger snyggt "Nu känner vi igen dig!" Men jag känner mig typ som en albino. Blek och blond, haha...

Var hos momor igårkväll. Mysigt. Hon lärde mig att sticka. Så snart ska jag nog kunna knåpa ihop en "pippitröja" till mig själv =) haha! God mat och gott sällskap är receptet och sedan fick jag tillbaka lite lagade jeans. Nej, jag kan inte laga mina byxor själv. Kommer dock inte i dom... Har inte gått upp i vikt på vågen sedan jag la ner, men byxorna passar inte riktigt ändå. Tror det beror på att musklernas vikt börjar bli fettvikt, haha... Så nu löpspåret!!! Milen ska avverkas och sedan ska jag hem till Emma i Landvetter och efter det se hennes teaterföreställning i stan =)


Dags att börja löpa nu så att jag inte behöver gå klädd såhär i vår och sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback