Skratta eller gråta?

På jobbet häromdagen snackade jag och två f.d arbetskamrater om killar. Eller jag och hon snackade killar medan han lyssnade. Jag tror de flesta tjejer någongång dragit till med "Äsch jag ska fan bli lesbisk..." vilket jag gjorde under detta samtal. Han som suttit tyst och lyssnat i en kvart började nu genast lägga sig i. "Ja, Sara snälla. Det är det bästa jag vet. A, asså jag behöver inte vara med men snälla om jag får titta då! Jag har dessutom en tjej jag kan presentera dig för. Hon är jättesöt. Och hon är liten. Du vet du som är handbollsspelare, du ska ju ha en liten, söt och kvinnlig tjej. Ni kan inte vara två stora, muskliga handbollstjejer. Någon får ju vara lite mjuk och så med... Snälla om jag får titta på?"

Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta?...
Kanske byta jobb? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback