Tid är pengar

Drömmar blandas med verklighet lite i mitt liv. Att kunna bestämma över sin tid så som jag snart kommer kunna göra känns overkligt. Tid är pengar och med tid kan man göra mycket fina saker såsom att bry sig om sina vänner och sin familj samt sakta men säkert påbörja vägen mot ett framtida drömjobb. Att inte längre kunna köpa jeans av märket Tiger, Replay och Hilfiger under ett halvår struntar jag fullständigt i. Jag har ju faktiskt redan allt det där. Nu ska jag lägga min tid på det fina i livet istället vilket känns fantastiskt <3

Att man har olika åsikter om saker och ting är vanligt men det rör mig faktiskt lite i ryggen ändå. En dag lovar jag att jag ska berätta min version av vad som hände. Den dagen jag känner mig mogen för mothugg ska jag berätta allt ur min synvinkel... Idag är jag bara väldigt glad över de erbjudanden jag fått och tackat nej till. Det har fått självförtroendet att stanna hos mig en aning. Det finns dock ett som jag överväger att nappa på. Det är ett alternativ som känns relevant och roligt. Känns fantasiskt att återigen längta efter klistret, backarna och svetten. Det ska vara roligt att träna och spela handboll...


Kommentarer
Postat av: Karin C

Så skönt att du känner ett sug igen! Skulle vara väldigt synd om du la av helt med handbollen.

Tycker dock att du borde stannat hos mig i Heid. :-)



Ta hand om dig!

Kramar

2010-03-31 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback