Vänner!

Var hos min underbaraste Emma häromdagen och kollade in hennes lägenhet och hennes föreställning. Duktigast är min tjej =) Vilken clown ;-)

Jobbet vore ingenting utan Bella! "Bellablond" och "blondinhelvete" händer det att hon går under också ;-) haha! Men jag och de flesta med mig nöjer oss med världens bästa Bella =)

Imorgon ska jag fika med den finaste Carro och gå på stan =) Glöm inte solglasögonen! Å, vad jag har saknat dig det senaste!

På kvällen kommer min andra halva och sover hos mig. Hur barnvagnen ska få plats blir en gåta men oj vad mysigt jag ska ha med Camilla och Freja!

Lördagskvällen viger jag åt Armin och Sheilas gäng =) Hem till Armin på "födelsedagskalas". Han är hemma från Lund och det ska bli jättekul att ses igen!

Min kusin ringde också idag och skulle dubbelchecka att jag faktiskt ska ut på lördag och vi ska mötas upp. Mycket länge sedan vi sågs och det kommer bli en så rolig kväll! Han är hemma från Kanada och jäklar vad vi ska döna!

Sedan kommer snart Emilia hem från Spanien och jag längtar efter henne!

Men Sandra darling, jag saknar något inplanerat med dig?
Och även Hanna!!! Vad gör du i Norge!?!



Just nu känns livet väldigt roligt =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig baby <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback