Orkar inte...

...sova!

Har sovit fem-sex timmar natten som var och har varit igång hela dagen med två jobbpass, möte och träning. Ändå är klockan ett och jag sitter på jobbet och vill inte sova. Jag är jättetrött och har jobb och två möten framför mig imorgon. En klump i magen gör att jag inte kan sova.

Btw så har den här bloggen börjat dö ut som Ni kanske har märkt. Jag orkar inte längre med stjärnstatusen och jag orkar heller inte med konkurransen med Blondinbella. Nä, skämt åt sido men den börjar bli riktigt kass. Tror jag ska låta den dö ut på riktigt faktiskt (det är nu Ni ska komma med alla vädjande kommentarer "Sara stanna! Fortsätt blogga, du är mitt enda nöje och jag blir lika besviken varje gång jag går in på din blogg och inser att du inte uppdaterat idag heller")

Min nya idé är en ny blogg som jag spånat lite på. Det kommer inte att bli en privat blogg som denna varit, utan mer en åsikts- och skriva-av-sig-blogg. Jag har mycket åsikter och dem hade jag tänkt att börja fömedla nu. Det är inte lika kul att hänga ut sitt privatliv i form av text och bilder på bloggen längre. Jag har kommit ur den fasen efter sisådär fyra år av bloggande, haha.

Som sagt kommer den nya bloggen bli mindre privat. Eller det beror ju på hur man ser det i och för sig. Vissa kanske tycker den blir mer privat med tanke på att jag kommer delge politiska åsikter, åsikter kring nyheter, händelser och liknande. Jag kommer säga vad jag tycker om saker och ting och förmodligen inte heller linda in mina ord direkt. Medan jag själv anser den mindre privat eftersom det är mina åsikter och inte vad jag gör i mitt liv som kommer läggas upp.

Bloggen är på g i vilket fall som helst efter en lång tids spånande. Jag hintar när den finns tillgänglig men jag kommer inte länka. Är Ni intresserade får Ni mejla mig om länken. Den kommer inte vara hemlig men den kommer vara hyffsat anonym (självklart inte anonymanonym om Ni förstår vad jag menar. Folk vet ju redan om den och vet vem jag är liksom men kommer inte göra reklam för den om vi säger så! Säger hon som gör det längsta inlägget i historien enbart om den nya bloggen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback