Sedan sist

Mona Sahlin och hennes lovande hit och dit kan dra åt helvete. Vill spy bara hon öppnar munnen. Att jag stödjer andra sidan kan då inte handla om att jag är någon höginkomsttagare vilket folk påstår om man är moderat. Jag arbetar på golvet i vården men jag arbetar för min lön vilket jag anser självklart??? Men med Socialdemokraterna vid makten skulle jag ha ut mer pengar genom att lägga mig på soffan. Är det rätt? Ska jag jobba för att andra ska kunna ligga på soffan? Ska utbildade akademiker som studerat många, många år betala för att andra inte orkar arbeta? Ska våra skattepengar gå till myglarna istället för skola, omsorg, sjukvård osv? Ska våra äldre som gjort rätt för sig i alla år behöva lida för att latmaskarna idag inte har lust att arbeta? Nä fy fan Sahlin!

Andrej Arshavin kan också dra åt helvete om han går till Barcelona. Jag har fyra-fem favoritspelare och det är ZLATAN, ARSHAVIN, TORRES och MESSI! Och jag är inget fan av Barcelona. Jag hade inget emot dem innan de började förstöra hela fotbollsvärlden genom att köpa alla spelare och bänka dom. Zlatan är för bra för att sitta på bänken! De har många namn som är för bra för att sitta på bänken. Messi, Villa (?), Zlatan, Arshavin (?), Henry Fabregas (?) i samma lag funkar inte! Det förstör fotbollen!

Har tränat två pass handboll. Trodde för några månader sedan inte att jag någonsin skulle gå in i en hall igen. Men nu är jag där. Dock inte lika många timmar i veckan. Det är en omställning. Jag är dock glad att jag ens funnit lite glädje i det igen =)

Annars hade jag inte mer på hjärtat för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback